Eesti Kvaliteediühingu juhtimiskonverents 2017: TÕLKES KADUMA LÄINUD?

Eesti Kvaliteediühingu (EKÜ) juhtimiskonverentsil räägime klientidest ja huvipooltest, toote ning teenuse disainist ja protsessidest, kvaliteedist ja innovatsioonist, aga ka kultuurist ja kommunikatsioonist, jagame häid kogemusi ning tunnustame tublisid tegijaid.

Otsime diskussioonides ja koos ettekandjatega leida vastuseid küsimustele:

  • Kuidas kuulata, kuulda ja mõista kliente ning teisi huvipooli? Kuidas astuda kliendi kingadesse ja käia läbi kliendi teekond?
  • Kuidas  disainida ja luua nii teadvustatud kui ka teadvustamata vajadustele  vastavaid ning ootusi ületavaid innovaatilisi  tooteid ja teenuseid?
  • Kuidas tagada kliendi hääle kandumine läbi disaini ja arenduse, protsesside ja süsteemide lõpptulemuseni ?
  • Kuidas kaasata kliente ja töötajaid ning toetada organisatsioonis kliendikeskse  mõtteviisi  ja kvaliteedikultuuri arengut?

Peaesineja Glenn Mazur USAst (QFD Institute, www.qfdi.org) räägib oma ettekandes Lost In Translation? Drives Customer Needs into Innovative Solutions with ISO 16355 sellest, kuidas kuulata ja analüüsida kliendi (ja teiste huvipoolte) häält ning seda süstemaatiliselt ettevõtte keelde tõlkida, disainimaks klientide vajadustele vastavaid ja ootusi ületavaid tooteid/teenuseid. QFD meetod tagab, et kliendi vajadused tõepoolest transformeeruvad lõpptulemuseks nii, et need vahepealsetes protsessides kaotsi ei läheks. Glenn tutvustab kaasaegsete ärimudelite ja agiilse juhtimisega sobivat QFD Blitz lähenemist, mis on hiljuti jõudnud ka ISO standarditesse.

EFQM Excellence Award 2016 võitja, Alcobendase linnapea Ignacio Garcia de Vinuesa räägib ühe Hispaania linna teekonnast täiuslikkuse poole, pakkudes oma elanikele järjest paremat elukvaliteeti. Alcobendas on esimene EFQM peaauhinna võitnud kohalik omavalitsus.

Tiia Tammaru (TTÜ/EKÜ) tutvustab oma ettekandes Mis eristab suurepäraseid organisatsioone lihtsalt headest? ASQ Global State of Quality 2013 ja 2016 uuringute tulemusi ning peamisi teemasid: kvaliteet kui konkurentsieelist loov strateegiline tegur, kvaliteedi mõju organisatsiooni tulemuslikkusele, ‘Qustomer’ kui kliendikesksuse ja kvaliteedi sümbioos, kvaliteediprobleemide ja tagasilöökidega toimetulek ning teadmus, õppimine ja kultuur.

Paneeldiskussioonis arutame teemal, kuidas kandub kliendi hääl edasi tootmis- ja teenindusettevõttes. Tootmisettevõtte vaadet kajastab Andres Kase (Opstar Profit OÜ) oma ettekandes Kuidas tagada kliendi ootuste täitmine tootmisteenuseid pakkuvas organisatsioonis ning teenuseosutaja vaadet esitab erilist turismiteenust osutava ettevõtte juht Marion Bobkov(Accessible Baltics OÜ) ettekandes Toote ja teenuse disain – erivajadusega inimese vaade.

Oma lugusid räägivad konkursi Quality Innovation Award 2016 Eesti vooru finalistid. Osalejaid oli nii ettevõtete, hariduse kui ka vastutustundliku innovatsiooni kategooriates – Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor, Nordea Eesti AS, MTÜ Pesapuu, MTÜ Tervikring, Wisemile AS ja YFU Eesti MTÜ.

Toimumisaeg ja -koht: 19. jaanuar 2017; Ülemiste City, Öpiku Maja, Valukoja 8

Tutvu täpsema programmiga SIIN

Parkimise info

Konverentsi ettekanded on eesti ja inglise keeles ilma tõlketa

KONVERENTSIL OSALEMINE JA REGISTREERIMINE

REGISTREERU SIIN

TAVAHIND 
KVALITEEDIÜHINGU  LIIKMELE* 145 EUR
MITTELIIKMETELE 195 EUR
HIND registreerumisel kuni 10. jaanuar 2017
KVALITEEDIÜHINGU  LIIKMELE* 95 EUR
MITTELIIKMETELE 145 EUR
“Kiiretele reageerijatele superhind – esimesed 25 registreerunut”**
KVALITEEDIÜHINGU  LIIKMELE*  65 EUR
MITTELIIKMETELE  85 EUR

Hindadele lisandub käibemaks 20%!

* liikmehind kehtib Eesti Kvaliteediühingu liikmetele, Eesti haridusasutuste õppuritele ning Eesti Kvaliteediühingu partneritele.

**Kiiretele reageerijatele superhinnaga kohad on välja müüdud!
Glenn Mazuri 17.-18. jaanuaril 2017 toimuva QFD Green Belt koolitusel osalejatele on konverents tasuta.

TASUMINE toimub vastavalt esitatud arvele.

LOOBUMINE: loobumisest palume teatada kirjalikult e-posti aadressil konverents@eaq.eevähemalt 7 päeva enne konverentsi toimumist. Sel juhul tagastatakse osalustasu 80% ulatuses. Hilisemal teatamisel või teatamata jätmisel osalutasu ei tagastata.

Konverentsi toetajad ja partnerid