Juhtimiskonverents “ANDMED RÄÄGIVAD”

Koht: Ülemiste City, Öpiku konverentsikeskuses, Valukoja 8, Tallinn ja Elisa Stage platvorm

25. jaanuaril kell 9:30 – 17:50. Öpiku konverentsikeskusesse tulijatel palume kohale tulla varem, kell 08:30st alates.
Formaat: hübriidkonverents

“Without data, you’re just another person with an opinion.” W. Edwards Deming.

Eesti Kvaliteediühingu juhtimiskonverentsil räägime seekord andmetest ja kvaliteedist. Andmetele ja tõenditele tuginemine on kvaliteedijuhtimise aluspõhimõte, mis on tänapäeva maailmas omandamas järjest laiemat tähendust. Andmete kvaliteet on eriti oluliseks muutunud just viimastel aastatel – tohutult on arenenud tehnoloogia võimalused, seoses COVID-kriisiga on esile kerkinud statistika ja teaduse usaldusväärsuse teema. Konverentsil räägime mõõtmisest ja hindamisest, uutest tehnoloogiatest, suurandmetest, tehisintellekti võimalustest. Oluline on mõista, kuidas andmete analüüsi tulemusena saadud informatsiooni ja teadmust kasutada protsesside parendamisel, organisatsiooni juhtimiskvaliteedi tõstmisel ja asjakohaste otsuste tegemisel. Miks ja milliseid andmeid koguda? Millist meetodit valida? Kuidas andmeid tõlgendada ja tulemusi kasutada? Kuidas mõõta ja hinnata kvaliteeti erinevates valdkondades?

Peaesineja Seref Sagiroglu (Türgi) räägib uute tehnoloogiate, suurandmete ja tehisintellekti kasutamise võimalustest. Kauaaegne Rootsi Kvaliteediinstituudi (SIQ) juht Mats Deleryd tutvustab SIQ juhtimiskvaliteedi hindamise mudelit ja Quality 5.0 lähenemist. Kristian Allikmaa (Datafruit) avab protsesside parendamise võimalusi. Paralleelsessioonides räägime kvaliteedi mõõtmisest ettevõtetes, haridusasutustes ja avalikus sektoris. Koostöös Eesti Keskkonnajuhtimise Assotsiatsiooniga (EKJA) toimub jätkusuutlikkuse mõõtmise teemaline sessioon. Lõpusessioon on pühendatud elukvaliteedile, kus peaesineja Geir Moen (Norra) räägib elukvaliteedi mõõtmise võimalustest. Lisaks toimub 26. jaanuaril Geir Moeni sotsiaalteenuste tulemuslikkuse hindamise seminar  Data Talk – Social Services

Konverentsil tunnustame rahvusvahelise konkursi Quality Innovation Award 2021 Eesti finaliste, samuti Kvaliteedi Tegu 2021 ja Kvaliteedi Nägu 2021 ning Walter Masingu auhinna nominente ja võitjaid.

Lisaks on tulemas veel mitmeid põnevaid esinejaid nii Eestist kui kaugemalt. Jälgige infot Eesti Kvaliteediühingu kodulehel ja sotsiaalmeedias!

Konverentsil saab osaleda nii Öpiku konverentsikeskuses kohapeal kui Elisa Stage portaalis. Osalemise tingimused sõltuvad jaanuari lõpus kehtivatest COVIDi reeglitest.

Konverents on osalejatele järelvaadatav Elisa Stage portaalis 6 kuu jooksul peale toimumist.

Konverentsile on oodatud: tegevjuhid, kvaliteedijuhid, protsessijuhid, arendusjuhid, riskijuhid, personalijuhid, keskkonnajuhid ja kõik teised, kes tegelevad mõõtmise ja hindamisega, andmete kogumise ja analüüsiga ning selle põhjal järelduste ja otsuste tegemisega.

Konverentsi ettekanded on eesti ja inglise keeles sünkroontõlkega. 26. jaanuari seminar on inglise keeles ilma tõlketa.

26. jaanuaril toimub Geir Moeni sotsiaalteenuste tulemuslikkuse hindamise seminar  Data Talk – Social Services

Seminar on inglise keeles ilma tõlketa.

Programm

Päeva moderaator – Peep Tomingas


9:00 – 9:30 Registreerimine ja hommikukohv

 9:30 – 11:15 AVASESSIOON

Siret Kegel, juhatuse esimees, Eesti Kvaliteediühing – Avasõnad

Andres Sutt, ettevõtlus- ja infotehnoloogia minister – Tervituskõne

Mats Deleryd, SVP Corporate Quality, Safety & Security, FREYR (Rootsi) –  Kvaliteet 5.0 – jätkusuutlik edu (Quality 5.0 – Sustainable Success)

Seref Sagiroglu, direktor, Tehisintellekti ja Suurandmete Keskus, Gazi Ülikool (Türgi) –  Turvalisuse ja privaatsuse küsimused suurandmete kasutamisel nutilinnade süsteemides  (Security and Privacy Issues in Big Data for Smart City Systems)

Ülar Allas, konsultant, TÜ arvutiteaduse instituut – Superarvutid arvutavad meile parema tuleviku

11:15 – 11:40 TUNNUSTAME

Kvaliteedi Tegu 2021 & Kvaliteedi Nägu 2021

Walter Masingu auhindkoostöös Saksa Kvaliteediühinguga (DGQ)

Quality Innovation Award 2021koostöös Soome Kvaliteediühinguga (Laatukeskus)

11:40 – 12:00 Energiapaus

12:00 – 13:30   I PARALLEELSESSIOON – KUIDAS MÕÕTA ETTEVÕTTE TOIMIMIST?

Kadi Pärnits, juhatuse esimees, AS Mainor – Talendikeskse tuleviku linna edukuse mõõtmine – Ülemiste City radar

Kristian Allikmaa, partner, Datafruit OÜ – Äriprotsesside kvaliteedi tõstmise võimalused tehnoloogia abil

Katrin Väärtnõu, kvaliteedijuht, Stoneridge Electronics AS – Kvaliteedi mõõtmine ettevõttes Stoneridge Electronics AS 

12:00 – 13:30 II PARALLEELSESSIOON – KUIDAS MÕÕTA KVALITEETI HARIDUSES?

Sessiooni moderaator – Tiia Tammaru

Heli Mattisen, juhataja, Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuur, Harno – Haridusasutuste kvaliteedi andmepõhine hindamine

Tatjana Ait, direktor, Jõhvi Gümnaasium – Õpilaste ja õpetajate edukuse hindamise süsteem gümnaasiumis

Kadi Kreis, direktor, Tartu Kunstikool – Kuidas hinnata loomingulist protsessi

13:30 – 14:20 Lõuna

14:20 – 15:50 III PARALLEELSESSIOON – KUIDAS MÕÕTA AVALIKU SEKTORI KVALITEETI?

Ott Velsberg, andmete juht, digiriigi arengu osakond, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium – Eesti avaandmete valdkonna hetkeseis ja tuleviku suundumused

Tuulikki Sillajõe, noortevaldkonna andmehalduse peaekspert, Haridus- ja Noorteamet – Noorteseire süsteem Eestis

Triin Kraavi,  kvaliteedijuht, Eesti Töötukassa – Eesti Töötukassa teekond täiuslikkuse poole

14:20 – 15:50 IV PARALLEELSESSIOON – KUIDAS MÕÕTA JÄTKUSUUTLIKKUST?

Sessioon toimub koostöös Eesti Keskkonnajuhtimise Assotsiatsiooniga (EKJA)

Sessiooni moderaator – Siret Kegel

Harri Moora, keskkonnakorralduse programmi juhataja ja vanemekspert, Stockholmi Keskkonnainstituudi Tallinna Keskus – Jätkusuutliku tegevuse mõõdikud – mis ja milleks?

Terje Luure, keskkonnajuht, Alexela Group OÜ – Alexela – eestimaine rohenovaator

Mihkel Tamm, jätkusuutlikkuse spetsialist, LHV – Jalajälje mõõtmine LHVs ja ootus Eesti ettevõtetele

15:50 – 16:10 Energiapaus

16:10 – 17:40 LÕPUSESSIOON

Kristel Leisalu, ökosüsteemi valdkonna arendustiimi juht, Pipedrive – Kuidas aitab Pipedrive´i karjäärimudel arendajal kasvada ja juhil otsustada?

Geir Moen, akadeemiline direktor, Ny Vekst og Kompetanse, (Norra) – Elukvaliteedi mõõtmine

Marko Lepik, koolitaja, SIY Certified Facilitator, Genos 360 EI Practitioner, EQversity.com – Kuidas infomüra ajastul oma keskendumisvõimet kaitsta

17:40 – 17:50 Päeva kokkuvõte

NB! Programmis võib toimuda muudatusi!

OSALEJALE


Konverents toimub Ülemiste Citys, Öpiku konverentsikeskuses Valukoja 8 ruumis Kosmos. Sissepääs konverentsikeskusesse on kahe torni vahel olevast peauksest, konverentsiruum asub trepist üles minnes vasakul.

KUI OSALED ÖPIKU KONVERENTSIKESKUSES, OOTAME SIND JUBA KELL 08:30.

Meie ühine eesmärk on luua üks huvitav ja põnev konverents, mille jälgimine oleks igati turvaline.  Niisiis oleme Öpiku konverentsikeskuse meeskonnaga kujundanud võimalikult sujuva kiirtestimis- ja registreerimisprotsessi. LOE KINDLASTI JUHISEID SIIT: Teretulemast konverentsile_Juhised

Valmistu konverentsiks juba eelmisel päeval:

1. Kontrolli üle, kas Sinu COVID-tõend kehtib ja on telefonis/paberil kiirelt nähtav. Kuidas seda teha vaata eelviidatud failist
2. Vaata üle, kas su ID-kaart on ikka Sinuga kaasas, näiteks rahakotis; kui polem võta see arvuti ID-kaardi lugejast välja ja pane endale kaasa. Pass on ka dokument.

KOHAPEAL kulgeb registreerimine järgnevalt:

1. COVID tõendi ja ID kontrolli  teeme konverentsikeskuse II korrusel, enne konverentsiruume
2. COVID kiirtestimise teeme SuperNova ruumis – testivad ja tulemusi teatavad kaks toredat meditsiiinitöötajat
3. Testi tulemust ja käepaela ootame sealsamas, suurepäraselt ventileeritud ja hõredalt paigutatud toolidega SuperNova ruumis. Et ei tekiks ülerahvastatust, palumegi tulla kohale tavapärasest varem.
4. Peale negatiivse testitulemuse teadasaamist olete oodatud konverentsialasse – registreerima ja Respiray seadmetega tutvuma. Jaa, meil on teile üllatus – konverentsi soovijatel on võimalik maski asemel kanda Respiray seadmeid. Oleme teinud Terviseametile päringu ja saanud ametliku kinnituse, et meie konverentsikorraldus vastab kontrollitud tegevuse nõuetele (VV korralduse nr 305 III osa), mis võimaldab Respiray seadmete kasutamist maski asemel.
5. Mask ja/või respiray kasutusel, allkiri antud, rinnasilt saadud – ja juba oletegi valmis heas seltskonnas hommikukohvi nautima.

Konverentsiga alustame täpselt kell 09:30. Suured ruumid on hästi ventileeritud (NB! soe sall või jakk vms kaasa!!!) ja istumisruumi jagub ohtrasti.

Kaasa võtta: soe sall või jakk vms – et hästiventileeritud ruumis jahe ei hakkaks – ja oma parim naeratus. Huulepulga tavakasutajatel tasub ka oma lemmikvärv kotti pista, sest respiray ei peida naeratust…

NB! palume arvestada, et meie kauni kombe kohaselt on konverentsil kohal fotograaf ja pilte teeme ka 🙂

VEEBIST VAATAJATELE saatis EKÜ büroojuht Elisa Stage´i personaalse pääsukoodi, millega saab konverentsi endale sobival ajal kas reaalajas või siis järele vaatama asuda. Kui kood pole kohale jõudnud, kirjutage kindlasti info@eaq.ee või helistage EKÜ büroojuhile: (+372) 5695 6005

Registreerimine, maksumus ja osalemine

REGISTREERIMINE KONVERENTSILE ON LÕPPENUD! Järelevaatamise info peagi kodulehel ja kvaliteedilistis.


Konverents 25.01

 Seminar 26.01

Liikmehind*

279

75

Tavahind

349

75

Õppur** 129 50

Hindadele lisandub käibemaks 20%. * liikmehind kehtib Eesti Kvaliteediühingu liikmetele ja Eesti Kvaliteediühingu partneritele NB! Eesti Kvaliteediühingu liikmehind kehtib nii juriidilisest kui eraisikust liikmetele. Juriidilise isiku puhul, kes on astunud EKÜ kollektiivliikmeks, kehtib liikmehind kõigile konverentsile registreerunutele. Eraisikust liikmele kehtib liikmehind vaid juhul, kui arve saajaks on eraisik (mitte juriidiline isik). ** pakkumine kehtib Eesti haridusasutuste õppuritele. Korraga saab kasutada ühte soodustust.

OSALEMISE TINGIMUSED: ÖPIKU KONVERENTSIKESKUSESSE ootame osalejaid kohapeale alates 08:30

Palume teatada mitteosalemisest kirjalikult vähemalt 10 tööpäeva enne konverentsi toimumist aadressil konverents@eaq.ee . Sellisel juhul tagastame laekunud osalustasu või tühistame veel tasumata arve. Kui teatate mitteosalemisest 5 tööpäeva enne konverentsi toimumist, tagastame 50% tasutud maksumusest. Kui teatate mitteosalemisest hiljem või unustate teatada, osalustasu ei tagastata.

Kontakt: konverents@eaq.ee, + 372 5695 6005

Asukoht, parkimine, ühistransport


Konverents toimub Ülemiste Citys, Öpiku konverentsikeskuses Valukoja 8 ruumis Kosmos. Sissepääs konverentsikeskusesse on kahe torni vahel olevast peauksest, konverentsiruum asub trepist üles minnes vasakul.

Parkimine:reaalajas info parklate ja hindade kohta leiate siit lingilt https://ulemistecity.ee/parking . Parkimiskellaga on parkimine P2 ja EP90 alas 2h tasuta. Peale 2 tundi saab tasuda mobiilse parkimisega.Lähim tasuta parkla asub Ülemiste Keskuses, ca 400 m kaugusel konverentsikeskusest. 

Ühistransport: konverentsikeskuse vahetusse lähedusse saab linnaliinibussidega 7, 15, 45, 49 ja 65. Peatused: Dvigatel ja Lõõtsa. Trammipeatus (liin nr 4, Ülemiste linnak) jääb 100 m kaugusele. Info ühistranspordi kohta on leitav järgmiselt lingilt: https://www.technopolis.ee/vabad-buroopinnad/tallinn/ulemiste/kuidas-meid-leida/

Konverentsi toetavad