EST | ENG

FacebookLinkedIn

TARTU ETTEVÕTLUSNÄDAL, seminar

neljapäev, 9 Oktoober, 2014 - 11:00
Atlantise konverentsikeskus, Narva mnt 2 Tartus

Tartu Ettevõtlusnädala raames toimuv seminar teemal "Turismikvaliteet Eestis – ootused, märgised ja praktika"

Seminar on suunatud turismiettevõtetele, aga ka kõigile turismiettevõtete klientidele.

Seminari käigus tuleb juttu kvaliteedist turismis - sellest, mis on turismikvaliteet, kas ja kui, siis miks on üleüldse oluline ja mõttekas turismiettevõtte juhtimisel pöörata tähelepanu kvaliteediaspektidele. Räägime klientide ootustest Eesti turismiettevõtetele, samuti erinevatest turismisektori kvaliteedimärgistest. Seminari lõpetame turismiettevõtja praktiliste näidetega. 

Tiina Tamm räägib koolitusel turismikvaliteedi põhimõtetest. Kas kvaliteet võiks olla tulutoov mõtteviis? Miks ja kellele on turismis kvaliteet oluline? Kuidas klient ettevõtet näeb ja millised on peamised erinevused kliendi ootuste ning ettevõtete tegutsemise vahe.

Tiina Tamm on Tartu Ülikooli Pärnu Kolledži turismiosakonna õppejõud, hotellimajanduse spetsialist, teenusmajanduse ja teenindusfilosoofia lektor.

Turismisektorites kasutatavatest erinevatest kvaliteedimärgistest ja nende sisust annab ülevaate Eesti Kvaliteediühingu juhatuse liige Ly Siilak. Räägime lahti erinevate märgiste sisu ja eesmärgi, kellele on märgised suunatud ja mida saab neist välja lugeda. Võrdleme, kuidas erinevad hotellidele ja motellidele mõeldud üle-Euroopaline tärnisüsteem Hotelstars Union ning maaturismi ettevõtete järgusüsteem Rukkilill. Juttu tuleb uuenduskuuri läbivast turundus- ja ökomärgisest EHE ehk Ehtne ja Huvitav Eesti ja sellest, kas ja miks tasuks kvaliteedimärgistele üleüldse tähelepanu pöörata.

Eesti Kvaliteediühingu juhatuse liige Ly Siilak on ettevõtluskonsultant, turismikvaliteedi suunaga tegelenud üle kümme aastat nii ettevõtja kui töötaja ja nõustajana. 

Seminari lõpetuseks jagavad praktikud kogemusi, miks ja kuidas pakkuda kliendile tema vajadustele ja soovidele sobivat ehk kvaliteetset kogemust.