EST | ENG

FacebookLinkedIn

Eesti Kvaliteediühingu juhtimiskonverents 2017

neljapäev, 19 Jaanuar, 2017 - 09:15
Ülemiste City Öpiku maja

Eesti Kvaliteediühingu juhtimiskonverents

TÕLKES KADUMA LÄINUD? - Kuidas luua kliendi tegelikele vajadustele vastavaid innovaatilisi tooteid ja teenuseid?

Eesti Kvaliteediühingu (EKÜ) juhtimiskonverentsil räägime klientidest ja huvipooltest, toote ning teenuse disainist ja protsessidest, kvaliteedist ja innovatsioonist, aga ka kultuurist ja kommunikatsioonist, jagame häid kogemusi ning tunnustame tublisid tegijaid.

Otsime diskussioonides ja koos ettekandjatega leida vastuseid küsimustele:

  • Kuidas kuulata, kuulda ja mõista kliente ning teisi huvipooli? Kuidas astuda kliendi kingadesse ja käia läbi kliendi teekond?
  • Kuidas  disainida ja luua nii teadvustatud kui ka teadvustamata vajadustele  vastavaid ning ootusi ületavaid innovaatilisi  tooteid ja teenuseid?
  • Kuidas tagada kliendi hääle kandumine läbi disaini ja arenduse, protsesside ja süsteemide lõpptulemuseni ?
  • Kuidas kaasata kliente ja töötajaid ning toetada organisatsioonis kliendikeskse  mõtteviisi  ja kvaliteedikultuuri arengut?

PROGRAMM

9:15 Registreerimine ja hommikukohv

10:00 – 12:00 Sessioon 1 HEAST SUUREPÄRASEKS  


- Avamine

- Tiia Tammaru, TTÜ/EKÜ: Mis eristab suurepäraseid organisatsioone lihtsalt headest? ASQ Global State of Quality 2013 ja 2016 uuringute tulemuste põhjal

- Ignacio Garcia de Vinuesa, Mayor of Alcobendas: Alcobendas, a Model of City: Trajectory in the Excellence. Winner of EFQM Excellence Award 2016

- Glenn Mazur, QFD Institute (USA): Lost In Translation? Drives Customer Needs into Innovative Solutions with ISO 16355

12:00 – 13:00 LÕUNA

13:00- 14:30 Sessioon 2 KLIENDI HÄÄL TOOTMIS- JA TEENINDUSETTEVÕTTE PROTSESSIDES
  

- Andres Kase, Opstar Profit OÜ: Kuidas tagada kliendi ootuste täitmine tootmisteenuseid pakkuvas organisatsioonis

- Marion Bobkov, Accessible Baltics OÜ: Toote ja teenuse disain – erivajadusega inimese vaade

Paneeldiskussioon: Kuidas kandub kliendi hääl edasi tootmis- ja teenindusettevõttes? 

15:00 – 15:30 ENERGIAPAUS

15:30 - 17.00 Sessioon 3 KVALITEET JA INNOVATSIOON

- Parimate kogemuste jagamine: Rahvusvahelise konkursi QUALITY INNOVATION 2016 Eesti finalistide lood:

  • Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor                          
  • Nordea Bank AB Eesti Filiaal
  • MTÜ Pesapuu
  • MTÜ Tervikring
  • Wisemile AS
  • YFU Eesti MTÜ

Võitjate autasustamie Eesti konkursi võitjad on rahvusvahelise konkursi finalistid.

Konkursi Kvaliteedi Tegu 2016 ja Kvaliteedi Nägu 2016 võitjate autasustamine

17:00 - 19:00  Vastuvõtt

Konverentsi ettekanded on eesti ja inglise keeles ilma tõlketa

KONVERENTSIL OSALEMINE JA REGISTREERIMINE

REGSITREERU SIIN

TAVAHIND   
KVALITEEDIÜHINGU  LIIKMELE 145 EUR
MITTELIIKMETELE 195 EUR
HIND registreerumisel kuni 10. jaanuar 2017  
KVALITEEDIÜHINGU  LIIKMELE  95 EUR
MITTELIIKMETELE 145 EUR
"Kiiretele reageerijatele superhind – esimesed 25 registreerunut"**  
KVALITEEDIÜHINGU  LIIKMELE  65 EUR
MITTELIIKMETELE  85 EUR

 Hindadele lisandub käibemaks 20%!

* liikmehind kehtib Eesti Kvaliteediühingu liikmetele, Eesti Eesti haridusasutuste õppuritele ning Eesti Kvaliteediühingu partneritele.

**Kiiretele reageerijatele superhinnaga kohad on välja müüdud!
Glenn Mazuri 17.-18. Jaanuaril 2017 toimuva QFD Green Belt koolitusel osalejatele on konverents tasuta.

Vaata konevrentsi infot lähemalt siit

Toetajad: